Lycka i Rapids Bay

Här sitter man då igen... Det känns så längesedan men så alldeles precis för en sekund sedan som jag satt här i köket hemma hos mamma och pappa och bloggade framför köksfönstret. Jag har återupptäckt hur underbart det är med en (någorlunda) normal dusch där man står upp på ett stadigt golv istället för minimala badkar i duschar där vattnet eventuellt aldrig ens når plusgrader. Också (åter-)upptäckt att det är underbart med rostat bröd och svenskt, saltat smör och varma kardemummabullar framför Idol (som i år visserligen inte imponerar överdrivet mycket på mig..) med ett gäng knasiga kusiner.

Jag vet, jag vet.. Jag har totalunderskattat Sverige. Kommer väl få äta upp allt kasst jag sagt om det här lilla landet i resten av mitt liv, men jag kan ta den smällen.


Vad som händer härnäst har jag ingen aning om. Har planer på att flytta så småningom, hitta jobb och eventuellt till och med börja plugga igen. Måste dock spekulera vidare innan jag 100% säkert kan säga vad jag gör i vinter, men hey... Bråttom är det ju inte i alla fall. Jag har faktiskt en mycket välförtjänt semester just nu och den tar inte slut förrän jag själv tycker den ska göra det. Sådeså.

Fast känner jag mig själv rätt så lär jag väl börja klättra på väggarna vid veckorslutet. Ha! So who cares? Jag är tillbaks! Jag har allt jag behöver! Jag är glad som sjutton! Jag är fri som en fågel! Vem sjutton säger jag behöver ha en plan just precis NU?



Puss på hela Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0