Nu gör vi stan osäker!

Jepp. Nu är jag hemma - finally! Sitter just nu hemma hos Chani och co. i väntan på att vederbörande ska fixa färdigt sig så vi kan strutta ut på stan och svänga på höfter och hår på nåt schysst ställe med schysst folk. Har upptäckt hur mycket jag saknat alla sånnadär saker man vanligtvis helt och hållet tar för givet..
Exempel? Bregott, värme i bilen, Falukorv, H&M, duntäcken, hemlagad mat, all mat som inte är pommes frites (!!!), svenska nyheter, Gevalia, svenska killar...

Säga vad man vill om dom svenska killarna, men sheeeet vilken utklassning i jämförelse med den manliga befolkningen på Menorca!
Vad hade man att välja på egentligen? Hippies (den inte-särskilt-charmiga-varianten) som duschade på sin höjd en gång i veckan, bytte kläder en gång i månaden och troligen aldrig sett en tandborste?
Eller britter.. Inte heller dom särskilt charmiga; blekfeta, konstant fulla och alldeles för på. Eller såklart.. Dom Menorquinska chulitosarna. Player-killarna; relativt välklädda killar som alltid står /sitter intill väggen kring dansgolvet med ständigt sökande blick. Vi entertainers kallar dom för Fiskarna för det är just precis vad dom står där och väntar på - sina byten. (Även kallat för lättklädda engelskor som efter ett par drinkar fullständigt mister all kontroll och därför låter dom suuuuperheeeta latinokillarna kladda så mycket dom vill..)
Tacka vet jag svenska killar! Måste erkänna att procentenheten snygga, schysst klädda och trevliga killar ökat nåt enormt sedan jag kom hem. Där får jag för att jag jämt gått runt och sagt att svenska killar är tråkiga! Ha!


Anyways... Det börjar bli dags att dra sig nu. Ha en grym lördagskväll därute! I certainly will have.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0