Nu händer det grejor!

Såhär satt jag...
Hade allmänt tråkigt och inget att göra efter att ha skickat ut
ett par fler mail med mitt CV till olika ställen i Sthlm jag fick
för mig att jag kanske skulle gilla att jobba på.






Men så plötsligt...!






Jobbintervju?!






Nej FLERA jobbintervjuer!!





I stockholm! Redan! Och jag som knappt hunnit skicka ut mina

ansökningar...!





Hmm...Då var bara frågan hur sjutton jag skulle planera in dom

på ett bra sätt när jag redan hade lovat bort mig den här veckan

för en mängd välgörenheter i olika former. (Läs slå klackarna i taket)






Jag fick riktigt ta och tänka till ett tag där.. Men så plötsligt..!!




Ser jag bara till att vara någorlunda duktig under lördag

så borde jag lyckas komma upp relativt tidigt på söndag!

Så Stockholm - på söndag ses vi igen.
Så blir det du, jag, kussen och massor med jobbintervjuer.

Oj.. jag är nästan nervös tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0