So frickin TYPISKT!

Irritationsobjekt nr 1)

att hela bloggen ser vanställd ut när man byter teckensnitt och alla styckeindelningar och shit hamnar hursomhaver och ser allmänt fult ut.

 


Irritationsobjekt nr 2)

Tror ni inte att Han, Mr frickin X, hör av sig? Precis som om han har någon skum jäkla funktion som talar om när jag har börjat släppa taget och börjat må bra igen?
Så förbannat typiskt! Alltid samma eviga idiotiska visa med honom! Alltid!
Jag känner för sjutton lukten i luften som skvallrar om att han fått upp vittring på min självständighet, min nya målmedvetenhet.
Men den här gången tänker jag faktiskt inte låta mig falla tillbaka. Det är ajöss med gamla invanda, destruktiva mönster nu.
Ssscchhh!! Säg inte emot mig nu då - jag sa ju att det är över.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0