Ännu ett brev..

"Nicole, you have a great power to make people happy. I saw it around me and I definately noticed it myself. Thank you for that."

 

Jag fick ett brev idag. Ett väldigt oväntat brev fran en väldigt oväntad gäst som besökte hotellet för ett par veckor sedan. Det var längesedan nagot värmde sa otroligt och fick tararna att välla fram pa det viset. Sa länge jag vet att jag gör och kan göra en skillnad pa ett eller annat vis i den här världen, ja da har jag inte levt i onödan. Och det är sa jag mäter min lycka. Det är sa jag finner min mening. Det är allt jag behöver.


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Así es hija!

Cuando uno dá de corazón y hace que otros se sientán feliz,entonces recibimos el doble.Puss<3

2009-09-07 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0