Slutspurt

Det börjar närma sig nu.. Slutspurten. Just nu sitter jag här pa hotellet och dagdrömmer om hur skönt det ska bli att fa krama om nära och kära igen när jag finally kommer hem. Mammi, pappi, Söstra mi, lillebror, Ida, Chaaaniiii...!! Gud, jag bara svämmar över av lycka och kärlek när jag tänker pa de mest underbara människorna som finns pa den här jorden och som jag har turen att kunna kalla familj och vänner. Underbara, underbara, vackra, varma, kärleksfulla människor. I LOVE YOU.


Det har vart tva riktigt tuffa veckor nu pa sistone.
Jag är mentalt och fysiskt utmattad och jag och Toni har blivit välsignade med en idiot asshole till arbetskamrat. Tva dagar efter att vi fatt honom var det klart och tydligt - han maste bort. Allting jag och Toni jobbat sa otroligt hart för, alla timmar vi jobbat övar, alla tarar jag gratit av trötthet och alla nätter med värkande muskler.. Stannar han sa gar allting i stöpet. Vi kunde se det fran första dagen - tack gode Gud att var hotelldirektör sag det han med. Viktor är förbannat bra.


Thank God att dom skickar iväg superassholet till Malaga imorgon.
Jag kan inte nog uttrycka min enorma glädje just precis nu när jag sitter här och lyssnar pa Armand Mirpour en sadär tio minuter innan jobbet kallar igen. Jag tror jag ska ha en fest imorgon bara för sakens skull.


Nej mina vänner, det är dags för biljard.
Sedan är det Pool Disco och äntligen kan jag kasta mig i poolen utan att behöva bry mig om nagot mer än att värja mig för alla kaskader av barn som dyker upp fran ingenstans sa fort jag gar i närheten av swimmingpoolerna.



Mwaah!

 


Kommentarer
Postat av: faby

Aquí estamos esperandote con los brazos abiertos<3,que alegría saber de que pronto

estás junto a nosotros.

TE AMO HIJA!!!!

2009-09-07 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0