Bonde söker hjärna

Min systers pojkvän är en riktig Einstein. Han har en förmåga att säga dom mest underliga saker när han försöker låtsas som om han är smart. Det finns liksom noll risk för att jag ska dö ung så länge han finns i krokarna; två tredjedelar av dagen går liksom åt till att skratta åt honom. Här följer några exempel på lite av dagens tokigheter.



Om att åka till Apoteket och inhandla Compeed:


Bonden (aka Systers pojkvän):
Meh.. Compeed är ju för underlivet ju! Va har du gjort?
Syster och jag: Va?

Bonden: Ja, har du problem med underlivet?
Jag: HAHA

Bonden: ???

Jag: Mm.. Det finns ju Compeed-plåster för förhårdnader.. Du kan ju testa det. När det råkar bli lite för hårt duvet.. HAHA

Bonden: ???

 


 

Eller såhär, när man tittar på House:


Bonden: Fan va svullen elle!

Jag: Va? Vem då?

Bonden: Ja, den där ungen i konvösen.

Jag: Konvösen?

Bonden: Ja.. Precis.

Jag: HAHA! Ehm.. du menar inte kuuuvööösen då?
Bonden: ???

 

 


Jadu syster, den här tycker jag allt du ska hålla hårt i.

 




Systers pojkvän om några år?

 




Kommentarer
Postat av: L.C

HAHA:D Fan vad skumt:P

2010-01-16 @ 17:11:10
URL: http://leonardcamitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0