Far & Kudden

Nu när vi fått besök av våra småkusiner från huvudstaden så har vi flyttat om lite vad gäller sovplatser. Nåja, i alla fall min far.

Mamma: Men du får sova häruppe om du vill!

Pappa: Med dom?! Skojar du?

Mamma (lite förolämpat): Men jag har inte sagt att du inte får sova där..

Pappa: Nejdå, jag tycker det är skönt att sova därnere... Det är bara det att jag fastnar med örat.

Vi: Fastnar med örat!? Hur kan man fastna med örat i sängen?

Pappa: Ja, men jag fastnar med örat i kudden

Vi: Men va? Hurdå fastna?

Pappa: Ja... Jag sitter fast varenda morgon. Kanske är för att jag inte känner den kudden.. Kudden känner inte mitt öra.

Vi: Du är ju konstig...

 

Slutsats: Se upp för främmande kuddar. Man vet aldrig om man vaknar med ett ömmande öra.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anneli Bergman

Haha... Jag har alltid gillat din familj.. :D

2010-01-15 @ 00:25:59
URL: http://youcantbreakmedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0