"I will always cherish the original misconceptions I had about you."


Jag älskar när folk tror dom fattar vad man skriver om och sedan ska vända på det så att det ser ut som något helt annat än vad det egentligen är.
Tack så väldigt mycket för att ni finns. Jag fetdiggar er. Ni är så väldigt oumbärliga. Verkligen.


Ibland undrar jag om folk inte har något bättre för sig än att snacka skit om andra? Eller roa sig med att skapa intriger och gotta sig i andras olycka? Jag är så glad att det faktiskt finns folk därute som bryr sig om att TA REDA PÅ SANNINGEN innan dom dömer eller smutskastar andra.
Utan dom vore det helt ovärt att ens försöka.


Bortsett från det  (och en hemsk telefonräkning) så har det varit en grym dag. Tur man faktiskt har bra vänner som fattar det här med riktig vänskap. ALL my love for you.









Kommentarer
Postat av: Sanne

Ah vad jag haller med dig!

2010-01-24 @ 03:00:06
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0