"No man is useless while he has a Friend."


Jag är ofta uttråkad. Något så fruktanvärt uttråkad. Speciellt nu när jag inte har särskilt många bollar i luften längre, något jag sällan gillar. Men för någon månad sen började jag ta upp ett intresse som jag hade som liten skitunge; vänskapsband.


Minns hur jag i låg- och mellanstadiet kunde sitta hela rasterna med det. Nu sitter jag titt som tätt och lär mig nya mönster. Så jepp, här sitter jag nu och knyter. Förr i tiden sålde jag dom till och med i pappas salong, drog faktiskt in en hel del på det. Nu sitter jag mest och knyter och ger bort en och annan till syskon och vänner. Himla bra tidsfördriv är det i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 11:17:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0