Thank God for Skype!

Jag har på senare tid blivit ett fett fan av Skype. Kanske inte så konstigt med tanke på att dom flesta vänner jag har inte ens bor i närheten av mig längre. Kanske inte konstigt när den närmaste vännen jag har (även kallad Mr X - yes we're back in the game. Igen. Suckar ni lika mycket som mitt huvud gör vid blotta tanken? Hahaha.. Det skiter jag iiiii! Mitt hjärta sjunger nämligen hela dagarna långa..!) bor i ett annat land.

Skype is my livlina liksom.

 

Så idag ska jag tacka mannen/gumman/tomten/who-ever-it-is-som-bestämmer för denna gåva till jordens befolkning - Skype!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Svanka

Loggade in första gången på länge på min blogg och såg att du var en som följde den.

Vilket jag aldrig riktigt märkte förut, och plötsligt hittade jag hit.

Och vill genast läsa lite mer!

2010-01-26 @ 14:31:56
URL: http://svanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0