Balis återkomst!

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Jag trodde verkligen jag blivit av med honom nu, efter en hel veckas tystnad. Men icke. För när jag loggade in på Facebook inatt, för cirkus en timma och en kvart sen, var han där. Och han måste vara spritt språngande tokknäpp!




1:29am Bali: 
i looooooooooooooooove you

1:29am Nicole: 
riite..

1:30am Bali: 
its all love --- ill sing to you,
no problem

1:32am Bali: 
i think you are one of the
most beautiful girls in the world


Bör jag påminna er om att den
här killen träffat mig TVÅ gånger i hela sitt liv?!
Och det var aldrig ens utanför jobbet, utan då jag som bartender serverade en gäst.


(Och för dig som inte minns Bali så kan du fräscha upp minnet här.)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0