Seven Pounds




Ikväll såg jag på Seven Pounds.
Inte som sist - för ikväll så såg jag faktiskt på den och inte som sist (se avsnitt Lee för närmare förklaring) när jag inte riktigt kunde koncentrera mig på en film som den här.
Till en början måste jag säga jag var tveksamt inställd; jag hade redan från början höga förväntningar på den här filmen, då jag brukar ha det när det gäller Will Smiths filmer, men recensioner från vänner och andra har inte riktigt varit vad jag hoppats på..
Men snart, mycket snart glömde jag allt vad förväntningar hette och istället fick jag en sådan hjärtvärk att det enda jag kunde göra var att ligga där och färga min kudde marscara-svart.
..och än en gång förundras jag över hur begåvad han är, Mr Fresh Prince in Bel Air.


Se den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0